Contact
Veel gestelde vragen
U kunt hier zien bij welke incheckbalies u kunt inchecken voor uw vlucht. Als u uw vlucht met een sterretje markeert, wordt u automatisch op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingen.
Vraag bij uw luchtvaartmaatschappij
Elke luchtvaartmaatschappij heeft haar eigen regels voor bagage en handbagage. Informeer voor vertrek bij uw luchtvaartmaatschappij.
Hier vindt u informatie over wat is toegestaan en verboden in de handbagage Veiligheidscontrole.
Als het bagagestuk verloren is gegaan tijdens de reis of in het vliegtuig, neem dan contact op met uw vliegtuigmaatschappij.
Als het bagagestuk verloren is gegaan in de terminal of bij de veiligheidscontrole, neem dan contact op met het bureau voor gevonden voorwerpen.
Als je iets bent kwijtgeraakt in de trein, op het station of in het openbaar vervoer, is het desbetreffende bureau voor gevonden voorwerpen van de vervoersmaatschappij verantwoordelijk.
De maximale instaphoogte in P2 en P3 is 1,95 meter. Grotere voertuigen kunnen gebruik maken van de noordelijke parkeerplaats of P1.
Na het passeren van de slagboom kunt u direct voor de terminals gratis stoppen binnen een vrije doorrijtijd van tien minuten (maximaal één keer per dag). Na afloop van de vrije doorrijtijd geldt het geldende tarief volgens de parkeertarieftabel.
De reservering geeft je één keer toegang tot en één keer toegang tot de gereserveerde parkeerplaats. Zodra je de parkeergarage verlaat, wordt je reservering als geldig beschouwd en kun je niet opnieuw naar binnen zonder een ticket te nemen.
Voor online reserveringen moeten de parkeerkosten en de reserveringskosten die op het reserveringsscherm worden getoond, onmiddellijk na de reservering vooraf worden betaald via Apple Pay, Google Pay, PayPal of creditcard (Master Card, VISA of American Express). Het betaalmiddel (Apple Pay, Google Pay, PayPal of creditcard) moet ten minste geldig zijn tot het einde van de huurperiode die in de reserveringsbevestiging wordt vermeld.
Aanwezige parkeerders betalen het parkeergeld na het parkeerproces via Apple Pay, Google Pay, creditcard (Master Card, VISA of American Express) bij een betaalautomaat of bij de uitgang. Contante betalingen zijn alleen mogelijk bij geldautomaten.
Je kunt de QR-code van je reservering gebruiken om het ticket dat je per ongeluk hebt genomen bij het betaalstation te valideren en zo je reservering te activeren. Om dit te doen steek je eerst het papieren ticket in de automaat, waarna het reguliere parkeertarief wordt weergegeven. Houd nu de QR-code van je reservering voor de scanner van het betaalstation. Het ticket wordt gevalideerd en blijft in de automaat. Om de parkeergarage te verlaten, gebruikt u een van de identificatiemiddelen die voor deze reservering zijn opgeslagen.
Ja, om ervoor te zorgen dat je precies de assistentie krijgt die je nodig hebt, moet je je luchtvaartmaatschappij, reisbureau of touroperator bij het boeken van je vlucht (ten minste 48 uur voor je vlucht) op de hoogte stellen van je assistentiebehoeften.
Parkeerplaatsen voor mensen met beperkte mobiliteit zijn beschikbaar in de parkeergarages op speciaal gemarkeerde plaatsen.
Je luchtvaartmaatschappij is verantwoordelijk voor zoekgeraakte of beschadigde bagage. Meer informatie over wat u in dit geval moet doen, vindt u hier.
Als u iets bent vergeten in het vliegtuig of als een bagagestuk niet is aangekomen, kunt u hier meer informatie vinden:
Verder informatie over reizen zonder barrières vind je hier.
Verder informatie over onze escort- en kruierservice vindt u hier.